keskiviikko 25. marraskuuta 2015

Uutta Putiikissa sekä Väri&Leikkaus Tarjous!

Morjensta!


Täällä kirjoittelee uusi Putiikkilainen Meri!

Olen Parturi-kampaaja-meikkaaja ja aloitin tampereen Beauty Putiikissa työskentelyn 16.11.2015. Olen Loimaalta kotoisin ja P-K-M:ksi olen opiskellut Turussa, jossa työt alalla aloitin 2009. Myös espanjassa 2012 tein vuoden verran P-K:n töitä.

Olen luova tekijä ja vahvuuksiini kuuluukin erityisesti muodonmuutokset.

Toivotan siis sinut ja kaverisi lämpimästi tervetulleeksi kokeilemaan uutta tai päivittämään vanhaa kanssani Putiikkiin! :)

Minulta saat nyt tutustumis tarjouksena värit ja leikkaukset -15%  19.12.2015 asti !

Minä ja Iida tehdään myös pikkujoulukampauksia -50%  jouluun asti.
(17,50€ sis. pesu, hoito, föönaus, pikakampaus=letitystä, kiharaa, suoristusta yms. n.30min setti)

Kuvia töistäni päivitän Instagram sivulleni @mericamilla , löydät me myös hashtagilla #kampaajamericamilla 


Ajan voit varata netin kautta
https://timma.fi/beautyputiikkitampere

tai soittamalla Putiikkiin p. 050 3755 395


Hyvää Joulun odotusta kaikille ja nähdään Putiikissa! =)
-Meri














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti