perjantai 18. syyskuuta 2015

Moi! Mä oon Kaisu :)

Moikka kaikille! 

Tää on ihan super jännää koska mä en oo ikinä ennen kirjoittanut blogia :D

Eli mä oon Kaisu Haapamäki ja pidän huolen Putiikilla siitä, että asioihin voi suhtautua myös huumorilla ;)

Me ollaan kaikki täällä Putiikilla tähdätty siihen, että meno täällä ei ole liian jähmeää ja panostettu siihen ettei kenelläkään ole kynnystä astua ovesta sisälle ja mun mielestä ollaan onnistuttu siinä erittäin hyvin!

Kaikki teistä haluaa tottakai palavasti tietää miten mä olen päätynyt tänne ja vaikka haluaisin kertoa jonkun älyttömän herkullisen tarinan niin valitettavasti mun yrittäjyys alkoi aika normaalisti :D Mun vanhemmat ovat olleet yrittäjiä melkein koko ikänsä, ehkä siksi yrittäjyys on ollut mulle niin normaalia arkipäivää etten mä ihan hirveesti miettinyt kun kolme vuotta sitten koulun jälkeen tokaisin vaan porukoille että mustakin tulee yrittäjä!

Mä oon niittänyt koulutuksia hoito- ja hyvinvointialoilla. Oon ammateiltani hammashoitaja, lähihoitaja ja koulutettu urheiluhieroja ja näitä ammatteja hyödynnän mm. täyteainehoidoissa, mesoterapiassa ja hampaiden laservalkaisuissa. Tällä hetkellä en tee hierontoja Putiikilla mutta niistäkin saa tottakai kysellä :)
Enemmän hoitoalaa vaativien töiden lisäksi mä oon sertifioitu ripsiteknikko ja Depilève- lämminvahaaja.

Mulle tärkeintä mun työssäni on se, että asiakkaat lähtee tyytyväisinä ovesta pihalle ja tulee vielä takaisin. Se, että saan tehdä mun omaa juttua on mun luonteelle erittäin tärkeetä, ja vaikka tulee ylä- ja alamäkiä niin ihanien asiakkaiden avulla selviää mistä vaan ;) Tervetuloa siis jakamaan ilot ja surut mun kanssa tai jos et oo juttutuulella niin meillä kukaan ei pakota puhumaan :D


Ihanaa syksyä!!

ps. tässä muutama kuva  mun tekemistä töistä :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti