keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Tiia täällä moi :)

Se olis siis mun vuoro esittäytyä. Oon 22-vuotias Tamperelainen Tiia Loimuvirta ja oon Beauty Putiikissa ripsiteknikkona! Oon työskennellyt Putiikilla nyt noin puolitoista vuotta ja päivääkään en vaihtaisi <3


Ripsistä mulla on kokemusta vajaa viisi vuotta ja jos nyt saa näin epäsuomalaisittain itseään kehua, niin olen mä kyllä aika taitava! ;) Teen mun työtä suurella intohimolla ja oon todella onnekas että oon löytäny jo nuorena oman juttuni. En koskaa aikaisemmin pystynyt kuvittelemaankaan että työstä voi nauttia näin paljon!

Mä oon sertifioitu ripsiteknikko ja teen klassisia- sekä volyymiripsiä (sama kuin russian layering). Äskettäin kävin myös Yumi Lashes kestotaivutus koulutuksen, sillä haluan tarjota vaihtoehdon ripsienpidennyksille. On olemassa paljon ihmisiä jotka eivät syystä tai toisesta halua/pysty käyttämään pidennyksiä, mutta kaipaavat silti helpotusta arkeen ja haluavat näyttää huolitelluilta heti herättyä! Oon myös kouluttautunut tekemään kestolakkauksia sekä IBX-kynsihoitoja, mutta näitä palveluja en tarjoa enää, sillä kynnet ei ollutkaan ihan niin mun juttu. Tän syksyn aikana on tulossa vielä koulutus Hi Brow kulmastailaus ja -tuuhennokseen. En malta odottaa!

Volyymi ripset

Klassiset ripset
Yumi Lashes kestotaivutus

Täällä blogissa ajattelin kirjoitella millaiset ovat oikein laitetut ripsienpidennykset ja kuinka paljon oikeiden kuitujen valinta vaikuttaa. Lisäks tietty mun muista palveluista ja varmaankin väliin yleistä höpinää vähän kaikesta kauneusalaan liittyvästä ja itsestäni. Let's see!

Terkuin, Tiia

2 kommenttia:

  1. Kyllä itseään saa aiheesta kehua, turha vaatimattomuus ei kaunista ketään. . . t:äiti❤

    VastaaPoista